Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DC

Morningstar

6. 6. 2011 13:34
100% souhlas

hlavně že máme narvaný vozíky levným jídlem a plněj mrazák rohlíků protože v Kauflandu stály devadesát halířů!!! To je (nejen) český přístup ke stravování

0 0
možnosti
R

Roman36a

6. 6. 2011 13:36
Re: 100% souhlas

A co mi s tím? Tak to nedělej:-)

0 0
možnosti
M

m0rb0

6. 6. 2011 13:05
Souhlas

Autor článku má naprostou pravdu. Nedavno jsem četl článek kde se uvádělo, že 98% případů cukrovky je typ 2. Tento fakt mě docela zarazil a taky jsem si uvědomil jak tito lidé sajou peníze ze zdravotnictví na choroby které by vůbec nemuseli být pokud by se dovedli ovládat. Mohli by se pak léčit důležitější věci. To co dnes často vydím jsou potící se oplácaní lidé s penumatikami kolem těla kterým dělá problém vlézt do MHD kde mají probém stát. Na druhou stranu si myslím, že je pořád dost lidí co se chtějí stravovat zdravě a mají dostatek pohybu (např. dělají nějaký sport).

0 0
možnosti
JD

pedr64

6. 6. 2011 12:50
a proč bych měl po obědě něco dělat?

Po obědě je nejlepší dát si šlofíka. A jestli mám po obědě opravdu něco dělat, tak trocha salátu mě asi neuspokojí, to bych musel obědvat co 20 minut

0 0
možnosti