Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

marka40

12. 4. 2011 13:37
Pěkné.

:-) Já pražákům nezávidím ani trochu. Mě by ten strašný frmol, hluk a rušnost vůbec nebavily. Ráda se tam jedu podívat, ale stejně ráda pak vracím domů.

0 0
možnosti
ZS

Alowen

12. 4. 2011 13:42
Re: Pěkné.

Já se pak z centra Prahy rada vracím domů metrem :-) Na kraj kousek od Prokopskeho udoli, nadhera

0 0
možnosti
KH

Tobinka

12. 4. 2011 13:34
pražáci

Taky jsem rodilý Pražák. Co nemám ráda jsou lidé, kteří v Praze deset let žijí, ale stále křičí, že oni nejsou "Pražáci". Protože Pražák to je přeci ten mýtický namyšlený tvor, který má nos nahoru, nepracuje a tyje z potu, slz a krve zbytku republiky. ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
L

Leinad

12. 4. 2011 14:08
Re: pražáci

R^

Dobři jsou i ti, kteří bydlí formálně za hranicí Prahy, ale mají školu/práci v Praze a tvrdí, že Pražáci nejsou. ;-D Obyvatelé položených paneláků, vesnic vzniklých v nedávné době (Hlubočinka), majitelé prakticky neobydlených baráků(postavených naprotest v místě plánovaného okruhu nebo letiště)

0 0
možnosti
S

SlavekLBC

12. 4. 2011 12:56
Praha

Jsem původem také z Prahy, několik let jsem žil i v Liberci a teď Kladno. A světe div se - všude jsem potkával lidi, kteří byli fajn a lidi ze kterých jsem nejlepší pocit neměl. Člověk je jedinec - místo, kde žije, může jeho osobnost ovlivnit, ale myslím, že ne zcela změnit. V rozloze naší republiky spíš nechápu tu řevnivost. Zažil jsem jí na vlastní kůži - jednou v Brně jsem parkoval na sídlišti - na místě plném volných parkovacích míst - a nějaký iniciativní šikula mi vypustil kola - protože jsem měl pražskou značku.

Věřím tomu, že něco podobného se může stát i v Praze, ale osobně jsem o tom zatím neslyšel.

Lidem, kteří pražanům závidí, bych doporučil se tam odstěhovat a zažít na vlastní kůži jak jednoduché je v Praze vydělat velmi nadstandardní příjmy a jak levné bydlení je možné tam sehnat. Z vlastní zkušenosti vím, že Praha je krásné město, ale i velmi stresující prostředí a je tudíž jasné, že někteří lidé mají problém udržet si úsměv a vlídnost.

0 0
možnosti
JK

j.kotlin

12. 4. 2011 13:12
Re: Praha

naprosto souhlasím, není co dodat R^. Perfektně jste doplnil, co jsem opomněl připomenout. ;-)

0 0
možnosti
P

parquin

12. 4. 2011 12:56
V praze jsem i žil

a nemám proti ní nic, ani proti většině jejích obyvatelů (rodilého pražáka jsem znal tak asi jednoho a byl super), to už jsem víc blbů zažil v Brně, ale v jednom pravdu nemáte - při hymně neslzím, když hraje Sparta, a to klidně i proti rusům, tak fandím těm druhým a poté co člověk viděl Paříž nebo Benátky, tak i řeči o nejkrásnějším městě Praze jsou dost úsměvné;-D

0 0
možnosti
JK

j.kotlin

12. 4. 2011 13:14
Re: V praze jsem i žil

byla to nadsázka. A... když hraje Sparta, tak také fandím těm "druhým" ;-DR^

0 0
možnosti
S

SlavekLBC

12. 4. 2011 12:51
Místo bydliště těžko může určit charakter člověka.

0 0
možnosti
P

petrziphajek.bigbloger.lidovky.c

12. 4. 2011 14:22
Re: Místo bydliště těžko může určit charakter člověka.

Může - životní styl je na různých místech různý a to do jidsté míry charakter ovlivňuje. A nebo nějaké vlastnost získané překrývají ty vrozené.

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

12. 4. 2011 11:30
jak se říká

Praha je tak krásná, že je čoek schopen se smířit i s těmi pražáky;-DR^

0 0
možnosti
PN

blondieee

12. 4. 2011 12:25
Re: jak se říká

R^

0 0
možnosti
AK

Alka.24

12. 4. 2011 11:26
Ne,

nemáte se stydět. Praha je opravdu krásná. Nedávno byla u nás návštěva ze zahraničí a vzali jsme ji do Prahy. Po čtyřech dnech na náš dotaz kam by se rádi ještě podívali, pravili ještě znova do Prahy. Taky tam ráda brouzdám. Nejsem si jistá, zda by opakovaně chtěli do jiného českého města. A pražáci jsou fajn.

0 0
možnosti
LPX

Levicový populista XX.

12. 4. 2011 11:31
Re: Ne,

Jeste Ceskej Krumlov je paradni (rikam coby rodilej prazak)

0 0
možnosti
L-KN

Lobo - krotitel nanotermitů

12. 4. 2011 11:14
Jo.

!

0 0
možnosti
JK

j.kotlin

12. 4. 2011 13:14
Re: Jo.

R^

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

12. 4. 2011 10:43
jo styď se.....aspoň tak nějak cvičně

;-D ....jsem naplavenina ze severních Čech na Moravu a jednu věc potvrzuji.....komplex vůči Praze a někdy celým Čechám jsem tu vnímal poměrně často i když určitě ne u všech. Moravu jsem si oblíbil a zůstal tu. Ten komplex mi přijde trochu komický, ale dá se tu "na nepřátelské půdě" žít vcelku přátelsky, neb moravský lid sic někdy brblá, ale do naplaveniny nekousne. Navíc vypije si a zazpívá, takže ho mám v jádru rád.;-D

0 0
možnosti
PN

blondieee

12. 4. 2011 12:24
Re: jo styď se.....aspoň tak nějak cvičně

tak aktuální lokace sjetého kocourka je Morava? ;-) tak to je pěkné, jsme jako stěhovaví ptáci, ale proč ne.. Mě jediné, co vadí, je občasná pověstná arogance Pražáků vůči ostatním "naplaveninám". Setkávají se s tím jak děti, mládež tak i dospělí. Já nejsem naplavenina a ani bych nechtěla být, klid, přírodu a relax kus za Prahou bych nevyměnila za nic a žiji tu od narození. :-)

0 0
možnosti
BT

bedik

12. 4. 2011 10:27
nejdéle jsem v Praze pobýval .....

...6 týdnu v kuse a již nikdy více, a nestyďte se za to že jste pražák-1/3 pražáků jsou moraváci, 1/3 domestikovaní slováci 1/3 pražáci, Romové,rusáci a jiná verbež....

0 0
možnosti
R

Roman36a

12. 4. 2011 10:30
Re: nejdéle jsem v Praze pobýval .....

To je zajímavá úvaha. Takže vlastně všichni, kromě moraváků a Slováků, jsou verbež:-)

0 0
možnosti