Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Apel na iDnes

26. 07. 2013 12:32:20
Dnešní příspěvek bude velmi krátký, rád bych takto veřejně vznesl dotaz na redakci iDnes. Zvykli jsme si a je pochopitelné, že bez reklamy dnes žádný internetový portál, který chce být úspěšný, prostě nemůže přežít. Kde je ale pověstná hranice "zajištění cashflow" a "úcty, respektu" vůči druhým?

Není to poprvé, kdy před videa, která přímo souvisí s lidským utrpením, smrtí, havárií, neopomenete vcelku necitlivě vsunout reklamu. Co je ale úplně na palici je fakt, že si ani nekontrolujete, jaká reklama se před tím kterým videem uživatelům přehraje. Před videem z jedné letecké katastrofy, kde součástí videa byly tragické záběry na sedačky od krve jste „vtipně“ pouštěli reklamu na prací prášek, který prokazatelně „zatočí i s tou nejhorší skvrnou“, pod článkem s havárií balonu v Egyptě zase reklamu na „firmu na zážitky“, pod článkem o smrti parašutisty reklamu na tandemové seskoky. Teď jste však svůj um dovedli prakticky k dokonalosti – před videa z tragické nehody vlaku ve Španělsku dávat reklamu na chipsy „grilované masíčko“ mi přijde jako vrchol cynismu.

Chcete být světoví? Tak buďte, ale nechovejte se jako hyeny. Nachytřete se například na konkurenčních novinkách, které již pochopily, že taková reklama nikam nevede a pouze popuzuje čtenáře.

Otázkou je a zůstává, o co vám jde v prvé řadě – o spokojené čtenáře, nebo pouze o peníze utržené za reklamu?

Autor: Jan Kotlín | pátek 26.7.2013 12:32 | karma článku: 25.81 | přečteno: 881x

Další články blogera

Jan Kotlín

Chováme v bytovém domě zvíře

Soužití s domácími mazlíčky se stalo běžnou realitou bytových domů snad všech měst naší republiky. Ať už pes, kočka, křeček, nebo různí plazi zpříjemňují život svým majitelům a mnohdy znepříjemňují život sousedům.

26.5.2015 v 8:59 | Karma článku: 10.89 | Přečteno: 671 |

Další články z rubriky Společnost

Dana Kellnerová

O řasnatcích a lidech

V čem se řasantci liší od běžných lidí po fyzické stránce je asi každému jasné. V čem se však liší po stránce psychické, to už je složitější, takže pojďme si to zkusit trochu upřesnit.

19.10.2017 v 7:01 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 20 |

Luboš Chott

Babiš, jako prostředek…

Ať si kdo chce co chce říká, ať si mamka slzy utírá, jednou mám volební právo, tak to hodím komu chci já – třeba Babišovi. A je mi šumák, že mě ti nejslušnější z vás nazvou ovcí z tupého stáda – tzn., že 27 % voličů jsou tupci?

19.10.2017 v 4:22 | Karma článku: 17.30 | Přečteno: 335 | Diskuse

Petr Bajnar

Malá předvolební úvaha

Komu dát hlas v blížících se volbách? Tuto otázku si jistě klade v těchto hodinách a dnech řada občanů ČR.

18.10.2017 v 18:07 | Karma článku: 6.64 | Přečteno: 302 | Diskuse

Tomáš Gayer

Pravá, levá - která je ta pravá?

Téma tohoto dnešního blogu: Pravá nebo levá? Politické strany v tom mají "naprosté" jasno. Ale jak je to v životě ve skutečnosti?

18.10.2017 v 15:44 | Karma článku: 14.54 | Přečteno: 277 | Diskuse

Václav Vít

Kacířské zamyšlení.

Existují věci, které obtížně snášejí legraci. Možná by stálo za to, je v tomto směru drobet otužit a sejmout z nich tíživá tabu.

18.10.2017 v 15:20 | Karma článku: 5.46 | Přečteno: 298 | Diskuse
Počet článků 74 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2725


Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.