Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Lastura

17. 6. 2011 22:29
Každý muž se může cítit jako princ na bílém koni

na kterého někde čeká jeho princezna.

Já mám svého prince a v životě mě nenapadlo po něm chtít, aby byl dokonalý. Snad jenom, aby byl lepší, stejně jako já se snažím vedle něj být lepší.

0 0
možnosti

j.kotlin

23. 6. 2011 13:50
Re: Každý muž se může cítit jako princ na bílém koni

Poslední dvě věty mluví za vše. Tak by to mělo být. I já jsem si do nedávna myslel, že jsem svoji princeznu našel, bohužel tomu tak nebylo. Věřím tomu, že jednou bude každý z nás chlapů pro nějakou princeznu jejím princem.

0 0
možnosti

katowka

17. 6. 2011 10:44
S rostouci vekem klesaji sance

Mate pravdu, ze cekani na prince nema smysl. Vsichni vime, ze s tim, jak starneme, snizuje se i nabidka. Vetsina nejlepsich je jiz davno zadana, a tak cim dale cekame, tim vice musime doufat v rozvedeneho, ktery hleda druhy pokus (ale tam uz je to ALE proc je vlastne rozvedeny?) nebo v nekoho, kdo je skvely a zustal neobjeven. A leta plynou a zenska si nakonec rekne, ze ona vlastne chtela byt sama a ze buduje karieru a ze nez byt s nekym, kdo pro ni neprijel na bilem koni, ze to radeji bude sama. Ale vschichni vime, ze je to jen lhani sam sobe do kapsy, nikdo nechce byt sam, vzdyt pohlazeni nic nenahradi. I kdyz znam par takovych, kteri se budou hadat, ze chlapa nepotrebuji. Boji se totiz pripustit, ze jim neco uteklo.... Preji hodne stesti vsem, co umeli slevit ze svych snu a ziji spokojene se svym nedokonalym protejskem. Muj protejsek je velmi nedokonaly, rozhodne to neni muj vysneny tmavovlasy fesak, ale ja take nejsem perfektni, ze :)

0 0
možnosti

Viki007

15. 6. 2011 1:23
Koukám,

moc žen sem asi nepřijde ;-(! Taky, co by k tomu mohly říci, že?

0 0
možnosti

váš účet byl vzrušen

14. 6. 2011 22:58
Přijede, ale bude chtít princeznu!

0 0
možnosti

j.kotlin

14. 6. 2011 23:15
Re: Přijede, ale bude chtít princeznu!

Pravda pravdoucí ;-)

0 0
možnosti

Serotonin

14. 6. 2011 22:57
mne vzdycky zajimala motivace muzu

kteri ctou zenske casopisy a zenske rubriky a pak o tom pisou blogy a jeste jaksi zpatra poucuji.

0 0
možnosti

j.kotlin

14. 6. 2011 23:22
Re: mne vzdycky zajimala motivace muzu

V mém případě jen čirá zvědavost. A, myslím si, vcelku početná základna těch, od kterých mohu čerpat jejich myšlenky a názory.

0 0
možnosti

kostej_

14. 6. 2011 22:42
myslím, že na té kritice něco bude

většinou vztah ukončují ženy, potvrzuje to i rozvodová statistika.

0 0
možnosti

j.kotlin

14. 6. 2011 23:17
Re: myslím, že na té kritice něco bude

Ano, je to skutečně tak... že by nenaplněná přání, nebo přehnané požadavky? Myslím si, že model muže sedícího u televize a lemtajícího pivo je už anachronizmus. Takže problém bude vážně někde jinde.

0 0
možnosti

kalif

14. 6. 2011 21:25
Dokonale.

Davam karmu. Sam mam problem nejakou uhnat a to je v Plzni nekolik vysokych skol a spousta podniku. Holt zestarnu sam.

0 0
možnosti

j.kotlin

14. 6. 2011 23:15
Re: Dokonale.

Kalife moc děkuji. Ale nesmutněte, když se nám nakonec nezadaří, tak založíme Klub odložených mužů ;-)

0 0
možnosti

petrhajek.bigbloger.lidovky.cz

14. 6. 2011 20:09
dávno jsem si všiml,

že autorky článků "každá žena má NÁROK na chlapa", "Proč jsem ve 40 sama" apod mají hrozně dlouhý seznam požadavků, ale jejich seznam protihodnot je povážlivě kratší. A navíc, některé jejich výhody jsou domnělé, o které chlap nestojí. kdysi jsem, v reakci na podobný článek, napsal toto:

http://petrhajek.blog.idnes.cz/c/148798/Manifest-koho-vlastne-Zenateho.html

0 0
možnosti

Politicky korektní lež

14. 6. 2011 20:01
no já nevím

podle mne zůstávají starší ženy často samy z důvodů, že jsou si vědomé více aspektů života, a proto jejich nároky rostou.

Tj. nespokojí se s pěkným zevnějškem a něžnými slovíčky.

0 0
možnosti

fascinatedbyhumanity

14. 6. 2011 19:56
diskuse

byla mnohem zabavnejsi, vypada to, ze vam chybi smysl pro humor. Anebo zenska. Berete to moc vazne. Vite, jak je to vtipny, kdyz vam po vas chteji v mych letech obcanku? Primerene tomu se citim....dusevne:-P, chlapi, deti, to vubec neni na predmetu dne ani staleti. Na svete je tolik zabavnych veci.

0 0
možnosti