Reklama za pětník

Kolik let tomu už je, kdy jsme se smáli německým turistům v Krkonoších, jak si nacpávali pupky borůvkovými knedlíky se svíčkovou omáčkou za vydatného zalévání pivem se Spritem. Módní trend se za dekádu dohrabal těch pár kilometrů i k nám a pro typicky pivařský národ vznikl nový, nejen letní, osvěžovák. I já jsem mu propadl.

Pivovary se začaly předhánět, který víc, který divočeji, který barevněji. Všechno co se dá rozšmelcovat do marmelády se najednou dá smíchat i s pivem, někdy s výsledkem lepším, někdy projímavým. Kdo si dal tu práci a ochutnal tu celou řadu citrónových, pomerančových, bezinkových, limetových, třešňových, jablečných a jakýho čerta ještě ovocných piv musí uznat. Kolik asi desítek, stovek miliónů jsme za ně utratili?

Probudila se i ČOIka a Státní zemědělská a potravinářská inspekce (tedy začala řešit podnět od sdružení, který jí přistál na stole), ve snaze tu divočinu na oko kontrolovat. A chtě nechtě nás k tomu letnímu popíjení i pěkně pobavila. Heineken dostal za Starobrněnské Zelené pivo, který byl jedním z těch méně úspěšných výkřiků z počátku roku, pokutu padesát tisíc. Korun. Ani ne EUR. Budiž přičteno ke cti Heinekenu,že pivo nebylo dobarvováno HITem Univerzal, i když mělo podobnou barvu, ale že se jednalo o "neškodné" klamání spotřebitelů. Padesáti tisícovou pokutu jistě velmi ochotně z vydělaného balíku zaplatí a zřejmě ještě státu a médiím poděkuje za jednu z nejlevnějších plošných reklamních akcí letošního roku. Já bych poděkoval... z rovnaké recese, jakou je suma samotné pokuty. A to vlastně nemuseli ani hrábnout. Bravo.

Radlerům, doznívajícímu létu a levné reklamě sláva !

Autor: Jan Kotlín | pátek 7.9.2012 11:25 | karma článku: 16,10 | přečteno: 1489x
  • Další články autora

Jan Kotlín

Chováme v bytovém domě zvíře

26.5.2015 v 8:59 | Karma: 11,68

Jan Kotlín

Houpání přece nezabíjí

23.8.2014 v 10:31 | Karma: 13,88

Jan Kotlín

Lupeny na MS v hokeji 2015

20.8.2014 v 13:55 | Karma: 13,09

Jan Kotlín

Dovolená po Česku - 4.díl

10.8.2014 v 14:23 | Karma: 14,38