Pivovary se začaly předhánět, který víc, který divočeji, který barevněji. Všechno co se dá rozšmelcovat do marmelády se najednou dá smíchat i s pivem, někdy s výsledkem lepším, někdy projímavým. Kdo si dal tu práci a ochutnal tu celou řadu citrónových, pomerančových, bezinkových, limetových, třešňových, jablečných a jakýho čerta ještě ovocných piv musí uznat. Kolik asi desítek, stovek miliónů jsme za ně utratili?
Probudila se i ČOIka a Státní zemědělská a potravinářská inspekce (tedy začala řešit podnět od sdružení, který jí přistál na stole), ve snaze tu divočinu na oko kontrolovat. A chtě nechtě nás k tomu letnímu popíjení i pěkně pobavila. Heineken dostal za Starobrněnské Zelené pivo, který byl jedním z těch méně úspěšných výkřiků z počátku roku, pokutu padesát tisíc. Korun. Ani ne EUR. Budiž přičteno ke cti Heinekenu,že pivo nebylo dobarvováno HITem Univerzal, i když mělo podobnou barvu, ale že se jednalo o "neškodné" klamání spotřebitelů. Padesáti tisícovou pokutu jistě velmi ochotně z vydělaného balíku zaplatí a zřejmě ještě státu a médiím poděkuje za jednu z nejlevnějších plošných reklamních akcí letošního roku. Já bych poděkoval... z rovnaké recese, jakou je suma samotné pokuty. A to vlastně nemuseli ani hrábnout. Bravo.
Radlerům, doznívajícímu létu a levné reklamě sláva !